Perfekt första Juni!

Hej allihopa!
Gud så skönt väder det har varit ute. Termomentern har visat 28 grader och för en stund sen tog jag moppen till älskling i bara shorts och t-shirt (!) haha bara det är skönt. Vi åkte och badade i hans mormor & morfars pool. Så sjukt det var 32 grader!
Efter skolan idag tog jag bussen in till Malmö och till Entré med Sofie och Emma. Vi gick runt där ett tag. Hittade ett par solglasögon på Gina Tricot som inte fanns i svarta som jag ville ha, men hon i kassan var snäll och ringde till en annan Gina Tricot affär i Malmö så imorgon när jag slutar får jag åka in och köpa dom.
Slutar tydligen innan lunch eftersom vi inte har den sista lektionen sa Patricia till mig, men  ingen trodde henne för hon hon brukar vara lite lost haha.

Denna dagen har varit en rikitgt bra första dag i Juni! Hoppas ni har haft det lika varmt och skönt som jag har :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha en bra dag!

2009-06-02 @ 16:35:37
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: Anonym

oj då:O haha<3

2009-06-02 @ 22:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0