Nu börjar man inse..

.. hur mycket man kommer sakna sin klass. Vi som går Barn & Fritid (4 klasser) kommer bli splittrade och blandas om. Jag har turen att hamna med mina favoriter Sofie och Emma men resten vet ingen än.
Imorgon är det exakt en vecka kvar till skolavslutningen, det är nu man börjar förstå att det bara är 1 vecka kvar i BF1C.. Känns sjukt tråkigt, även om jag längtar efter sommarlovet mer än något annat just nu så känns det så sjukt tråkigt! Jag verkligen älskar denna klassen, har aldrig gått i någon bättre klass. Alla förstår varandra, är varandra nära och har så sjukt kul tillsammans <3
Emma: du är den bästa på att trösta en när man är ledsen för du är alltid så klumpig
Natti: haha awe, OJ SHIT! *tappar sin colaburk*
Emma: ja kolla ;)
Hahaha men det finns så sjukt måna fler minnen som vi har, när vi träffar HR-Oliver i matsalen och startar matkrig, när Oskar somnar och trillar av stolen så man flabbar i 100 timmar, när vi snackar skit om allt och alla på rasterna, Ainas lekioner hon är fan världens bästa och ballaste lärare! <3
Ibland vill man stoppa tiden, men ändå inte.. Jaja vi får gå vidare och ha kvar våra minnen!
Här får ni ett fint collage som jag gjorde snabbt på några av bilderna från detta året (vår klass är inte den normalaste som ni kanske ser, men huvudsaken är att vi har kul haha) :

As we go on, we remember all the times we had together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0