Min mobil är sjuk

Nu klarar jag inte av min mobil längre, den stänger av sig och sätter på sig själv lite när den vill. Knapparna är helt sjuka och man får trycka sjukt hårt på vissa för att dom ska reagera. Sen klockan som ska vara utanpå displayen är sönder. Så imorgon åker den in på lagning (hoppas på att få en ny) och jag får gå runt med den andra mobilen som är på bild ett tag framöver. Tur att jag slipper någon dålig lånetelefon, vi i min familj är smarta och sparar på våra 100 gamla mobiler så jag kunde välja och vraka vilken jag ville ha ;)
Sitter och skriver ner massa gulliga sms som jag sparat som jag fått från älskling, man vet inte hur mycket som kommer vara raderat från mobilen när den kommer tillbaka så det är likabra att skriva ner dom, dom är förgulliga för att bara radera liksom.. Haha shit låter som om någon har dött eller nåt? Ja okej min mobil är min bebis så på sätt och vis. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0