midsommar (igår)

Jag hann aldrig skriva mer i torsdes (den 18e) eftersom älskling ringde på kvällen och ville att jag skulle komma så jag tog moppen dit vid 7 och sov där. När jag kom dit så duschade jag eftersom jag inte hann det hemma och sen tittade vi på några LOST-avsnitt innan vi la oss. Igår vaknade vi vid 10 tiden, åt frukost och tittade på LOST. Vid halv 1-1 kom världens åsk/regn-oväder! Älskling och jag låg med täcke i en soffa på deras terass under taket och kollade på blixtarna och räknade hur långt bort det var, ni vet 1001, 1002, 1003 osv. Tillslut kom det en blixt och älskling hann ens inte säga 1001 innan mullret kom, fyfan vad rädda vi blev! Fönstrena på huset skakade och strömmen gick. Så när jag skulle sminka mig sen fick man stå på toan med levande ljus som lampor, lite mysigt ändå haha. Vid 10 över 2 tog vi en taxi med Eriks familj till Barsebäcks hamn där vi firade midsommar, åt god mat, gick på tipsrunda, tittade när dom reste midsommarstången och vet ni vem som stod där då? Magnus Samuelsson, ni vet Sveriges starkaste man haha så har tagit foto på honom som ni får i nästa inlägg. Sen gick jag och Erik ut i deras förråd och spelade typ nåt slags guitar hero med gitarr och trummor. Lite skills har jag ändå i trummor eftersom jag fick VG i musik, haha skryt skryt ;) Senare på kvällen när det var mörkt gick vi ner till dansgolvet och jag och älskling dansade. Resten av kvällen/natten hade man "var ska vi sova inatt" och "vill ha dig i mörkret hos mig" i huvudet. Vid halv 1 åkte vi hem till älskling igen och sov där.
Idag vaknade vi vid 10 och åt frukost, jag tog moppen hem igen vid halv 12 för älskling skulle iväg. Men han kommer hit igen imorgon och sover för på måndag ska vi till Höör och jobba vår första dag på sommarjobbet! Nu ska jag äta och sen baka, hörs senare! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0