långt hår? (tips)

Har du kort/halvlångt hår och kämpar med att få det långt? Då ska ni göra såhär som jag precis gjort:
När du duschar och har sköljt av shampoo och balsam och precis ska gå ur duschen så skölj ur håret med kallt vatten, det gör att håret stänger sig eftersom det öppnar sig när du har duschat med varmvatten. Du får långt hår på 0-tid!

Nu har jag precis duschat, ska sminka mig och klä på mig sen kommer älskling hit. Farmor och farfar kommer också och säger hej snabbt. Älskling sover här idag och imorgon ska vi upp till höör för vi ska sommarjobba där, första dagen. Ska bli kul faktiskt. Så jag tror inte att jag bloggar mer förräns imorgon, får se hur mycket jag hinner. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0