It's unfair..

Jag vill också ta studenten idag! Alla 3or gör det på våran skola, vi satt på bänkar och tittade ner på dom där dom stod på bänkar och soptunnor och dansade till sin musik med tutorna i munnen och väntade på att utspringet skulle börja.
Gud som jag längtar till 3an nu! När jag åkte buss hem satt jag framför en tjej som antagligen ska ta studenten denna veckan, hon satt och pratade med sin kompis och sa att man ska minsan ta vara på tiden för annars kommer man ångra sig. Så det ska jag göra! Ska njuta av var enda sekund (även om skolan kommer vara tuff) och ska skaffa bra betyg så jag kan stå stolt på min studentdag sen!
Förresten så fick jag reda på att jag har VG i båda mina karaktärskurser idag så det blev jag glad över :) Nu ska jag kolla på lite tv och göra klart min sista uppgift i friditskunskap. Hörs senare!

3orna, om 2 år är det min tur.. håll ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0