Im the best!

Vill ni veta en sak? Jag fick äntligen reda på mitt slutbetyg i Svenska A idag och vet ni vad jag fick? MVG! Är så sjukt glad, det är mitt första MVG i slutbetyg eftersom jag har lätt att bli skoltrött så har jag aldrig orkat jobba upp mina betyg. Men nu fick jag det, det kom som en chock. Hade gått och trott VG hela tiden men min svenska lärare sa bara "du utvecklas och höjer dina betyg på inlämningar varje dag så du är värd detta MVG:et" Tack för den! Det är tack vare Erik, Sofie och Emma som det går såhär bra, dom gör mina dagar! <3
Extra skönt att det är skolavslutning imorgon, nu ska jag åka till älskling och mysa ikväll. Hörs när jag kommer hem puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0