I Lomma

Hejsan allihopa!
Sitter i Lomma nu framför Carolines dator. Caroline har åkt till malmö, Frida och hennes pojkvän gick precis till en fest och här sitter jag kvar. Visst skulle jag också kunna göra saker men jag orkar inte för jag har inte fått så mycket sömn inatt..
Igår var jag, Emma, Sofie och Filip hemma hos älsklings Erik, vi åt god mat, jordgubbar och tittade lite på tv. Sen spelade vi bubblan som Erik älskar efter att jag lärt han det haha och sist "jag har aldrig" spelet. Erik sa en gullig sak för att visa sin kärlek till mig och klunkade hela glaset så han mådde inte speciellt bra sen. Vid 12 åkte Emma hem och då gick vi andra in och la oss. Kollade lite på hajen innan vi somnade. Idag vaknade jag och Erik vid halv 8 typ som vanligt, Filip och Sofie däremot som är sånna sengångare som brukar sova till 11 var halft döda när vi åt frukost haha. Dom åkte hem vid 11 och jag åkte hem vid halv 1 tiden.
Har suttit och myst med Hildas valpar typ hela kvällen, dom är 3 ½ veckor och har typ precis lärt sig gå, sen ligger dom i ens knä och snuttar på fingrarna haha. Både jag, pappa och Linus & Ida har försökt övertala mamma att köpa en men vi får se hur det går med det eftersom jag är allergisk.. Var och åt årets första mjukglass innan, sjukt gott! Nu ska jag hitta på något att göra. Imorgon får ni bilderna från igår! Hörs kanske när jag kommer hem ifall jag inte deckar i sängen direkt. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0