huvudvärk

Mitt huvud spränger.. jag orkar inte sitta vid datorn för jag är så varm så får skriva ett snabbt inlägg..
Slutade vid 12. Åt i stan med Sofie, Emma och Oskar. Sen tog Emma och jag tåget till Malmö, köpte ett par ray ban liknande solglasögon och när jag kom hem fick jag reda på att mamma har äkta som jag kunde få, störigt haha. Sen tog Emma och jag tåget tillbaka till Lund. Träffade älskling på centralen och tog samma buss som han. Sen gick jag hem, somnade en stund.
Sen har jag inte gjort mycket mer, fick 100 kronor av mamma och pappa för att jag är duktig i skolan och så. Älskar dom här sista dagarna i skolan, har kollat film på dom 2 lektionerna jag hade idag och imorgon slutar vi 2 istället för halv 4. Så ska åka och titta avslutningsklänning med Sofie och kanske Emma. Nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

tack så hemskt mycket, det värmer! :)

2009-06-03 @ 16:11:02
URL: http://fourclover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0