Bromölla gb's

Min pappa är bra, han tog med sin jobbe-laptop och det finns internet på hotell-rummet! Nu ligger vi i sängen på hotellet i Växjö och tittar på lyxfällan haha ingen orkar ändra kanal. Har precis ätit i restaurangen, ceasarsallad, mums!
Idag jobbade vi i Bromölla, det var så varmt så jag visste inte var jag skulle ta vägen. På morgonen hade vi lite skugga och pappa köpte 2 solstolar (Erik nu slipper vi stå nästa vecka!) så vi kunde sitta i skuggan. Men solen rörde sig och skuggan försvann. Där stod vi på en parkering i 40graders värme.. Okej inte riktigt men varmt som fan var det och jag har brännt mitt huvud och mina armar så jag har bonnabränna efter min t-shirt :( haha. Efter ett tag fick vi ett parasoll så det var bättre. På eftermiddagen kom det 5 killar och 2 tjejer tror jag? det kanske bara var 1 tjej men då såg 1 kille ut som en tjej haha skit samma iallafall så hoppade dom i hoppborgen och fick varsin dricka och popcorn av mig. Efter ett tag hade dom varit i borgen sjukt länge och dom satt och rappade, dom kunde inte men gjorde det ändå och sjöng typ "jag knullar din mamma, jag äter inte kött" blablabla. Jobbigt att lyssa på tillslut + att dom skrämmde iväg småbarnen så pappa körde iväg dom. Men tror ni att dom sticker? Nejdå. Dom började tjata på mig att dom ville ha mer popcorn och dricka, men jag sa "nej det är 1 per person" då satte dom sig på en bänk lite längre bort och efter ett tag skrek en av killarna "snåle jävel!" och han var typ 13 år så jag ställde mig upp ifrån min solstol och sa "ursäkta förlåt vad sa du?!" då blev han tyst för han trodde inte jag skulle säga emot haha. Dom kallade pappa för svennejävel och när han tittade på dom surt så sa dom "jag sa inget.." sånna töntar! Bromöllas "tuffingar" som tror dom är nåt.. Dom gick runt med plåster på näsan och över munnen. Varför vet jag inte?
Nu ska jag sluta innan jag skriver allt för långt, ska försöka få tag på min lilla snutte älskling som är på liseberg den fuskisen! Puss på er hörs imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0