Aldrig sett en blondie?

Idag har jag och pappa varit i Växjö och jobbat, det verkade som om dom aldrig har sett en blond tjej innan för alla glor som så ögonen ska ploppa ut på mig. Haha kanske för att jag stod och "strippade" på parkeringen, skulle byta om till vanlig tröja för jag inte ville gå i min jobbetröja med en capri-sonne dricka på när vi skulle köpa glass på MC och gå i affärer. Så jag stod bakom bilen i bara BH och letade efter en tröja.
Nu sitter vi på ett hotellrum i Karlshamn. Ska jobba i Kristianstad imorgon och sen hem. Eventuellt på kvällen ska jag och Lotta till Malmö/Entré och se My bloody valentine. Ni vet 3d skräckfilmen, kommer bajsa på mig!
Är avundsjuk på Erik, han hade lovat att han skulle ringa när han kollade på Promoe - svenne banan och det gjorde han innan, så nu har jag den i huvudet. Undra hur mycket tinitus han kommer ha när han kommer hem efter alla konserter han ser idag och imorgon? Har sagt till han att han inte får skrika sig hes eftersom vi ska jobba (=prata mycket) på tisdag haha. När pappa och jag kom till hotellet idag åt vi varsin räkmacka, mums! Räknade att vi såg 30 stycken flaggstänger utanför fönstret, onödigt? Nu ska jag kolla lite bloggar sen sova, hörs imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0