090629.

Godmorgon bloggen!
Allt bra med er idag? Själv har jag så fruktansvärt ont på min rygg, min rumpa och mina bak-lår haha gud vad bränd jag är och sanningen är att jag knappt kan sitta på toan utan att lida. Ja nu vet ni det :)
Ska dra upp mig ur min sköna säng nu, göra mig iordning, packa, och sen vänta på att pappa ska komma hem från malmö. När han kommer ska vi åka till älskling och hämta upp honom sen väntar 42 mil i bilen för oss! Vi ska upp till småland till min mormor&morfar där även mina kusiner är. Ska bli kul att visa Erik hur dom har det där uppe eftersom det är ett av världens mysigaste ställen! Dom bor runt massa åkrar och vid en skog full av smultron, 400 meter bort är där en stor sjö med båt och brygga så är det varmt idag badar vi nog. Annars kanske jag, Erik och mina kusiner åker ut med båten. Ja vi får se vad vi gör, nu måste jag verkligen packa. Good news! Mamma hittade min påse med min platt-tång samt mina gladiatorsandaler i, har varit av med den sen dagen efter midsommar, gud så skönt att jag har fått tillbaka min platt-tång! Det var min pappa som slängt i den i Idas ridväska och sedan ställt in i tvätt-stugan. I hennes ridväska är nog det enda stället som jag inte har letat på haha. Nu måste jag gå. Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0