090628.

Hej allihopa och förlåt för dålig uppdatering!
Men igårkväll vid 6 åkte jag till Lotta. När jag kom dit gick vi till Mama Rosa för att äta. Sen gick vi och köpte lite godis och gick hem till henne igen. Vid 10 tiden träffade vi 2 stycken som Lotta kännde som kallades Räkan och Ekvall. Det visade sig att det var Sofies kusins kompisar, världen är läskigt liten.. Lotta och jag somnade runt 4 på natten och vaknade igen vid 11. Gick upp och gjorde frukost som vi skulle ta med till stranden, vi åt inget innan vi åkte för vi ville ha slanka och fina magar som man har på morgonen innan man proppar i sig mat haha. Sen kom Filip, Lottas pojkvän med sin bil och vi åkte till Lomma Beach. Solade och åt glass, Lotta badade och Filip blev iputtad av Lotta men jag badade aldrig, fick kramp bara jag kände på vattnet, så kallt var det. Pappa hämtade mig vid lite i 4 då jag åkte hem och städade mitt rum (behövdes) och sen duschade. När jag låg och tittade på tv på kvällen så somnade jag och vaknade igen vid halv 11. Inte bra för nu kan jag inte sova.. Haha Lotta är ett geni:
Lotta: *säger till filip* Måste du gå så jävla sakta? Det bränns att gå här på marken, jag vill komma fram till stranden.
Filip: men jag är kille, killar går inte lika snabbt som ni tjejer.
Lotta: nä bara för ni måste tänka vilken fot ni ska ta vilket steg med, vi tjejer går bara automatiskt.
Filip: ja och jag måste bära din väska också... det är en sak för mycket.
Haha lite kul när dom "tjafsar". Nej nu ska jag titta på lite tv och kämpa med att somna, vet ni vad?
Imorgon får jag äntligen träffa min älskling!!!!!! :D<3 Skriver mer vad som händer när vi åker upp till Småland imorgon för annars blir det här inlägget allt förlångt.. Puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0