090623.

Hejsan allihopa!
Nu har erik åkt hem, eller han körde min moppe med mig på vid halv 2 och sen åkte jag hem igen. Har varit mysigt att sova med han dessa 2 nätterna eftersom han åker till Liseberg imorgon och sen vidare till Borlänge där han ska se konsert (Peace & Love) så träffar inte han förrän på söndag eller måndag :( Ni ska få bilderna från jobbet igår innan jag går ut och solar med citron i håret, ska bleka det och vill inte använda hårfärg som sliter.


Släpet där allting var i, erkänn att man blir sugen på frukt när man ser det? ;) haha

Här stod jag och Erik och bjöd på popcorn & capri-sonne och sålde drickor. sålde för 1520kr, måste vara för att vi var så söta och snälla haha

När det inte var några folk kunde man passa på att vila/leka i hoppborgen, barnet inom sig kommer alltid finnas där, det märkte man när 2 stycken 30åringar kom och frågade fall det var åldersgräns eller ifall dom fick hoppa haha.

jag leker

Spiderman (älskling) leker hahaha. Var lite "vem lyckas välta väggarna först"-tävling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0