090615.

Jag hann aldrig blogga mer igår, andledningen var för att jag åt mat hos älsklings farmor. Åkte dit och var där vid 4 och satt och pratade med henne, kvart över 4 kom älskling och hans mamma & pappa. Satt ute i solen och pratade lite och sen åt vi god mat och jordgubbar. Halv 7 körde jag och älskling hem till mig på min moppe. På kvällen kollade vi på några LOST-avsnitt innan vi gick och la oss vid 1.
Idag vaknade vi vid halv 10 tiden, åt frukost och tittade på ett LOST-avsnitt och sen gick vi och duschade och gjorde oss iordning. Cyklade sen ner till Center Syd, sen hem och hämta min moppe. Sen körde vi till SpedeyLee (stavning?) och köpte lunch, nudlar (ris för älskling) kyckling och jordnötssås mums! Sen spelade vi guitar hero och vid halv 5 åkte älskling hem. Nu ikväll har jag inte gjort så mycket, letat igenom min gaderob som jag ska försöka hinna med och städa imorgon, hittade en klänning som jag nog ska ha på midsommar. Nu ska jag läsa lite bloggar, skriver kanske ikväll. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0