090610

Så rolig denna dagen har varit! Började skolan klockan 11 med fika med klassen + våra mentorer eftersom det var sista dagen vi hade dom idag. Åt kladdkaka och Aina spelade dragspel för oss haha. Sen var det lunch och efter det matte där jag trodde jag skulle göra mitt prov i datorkunskap för att få VG men jag hade tydligen redan VG så jag slapp det, hade stannat kvar i 1 timme i skolan i onödan.
Väntade på Emma som gjorde en mattediagnos och sen tog vi bussen till stan, gick till MC där älskling och Linus satt, efter ett tag kom Jocke och då gick vi in till centralen. Träffade Lotta där, sa hejdå till älskling och Emma och sen tog jag och Lotta bussen till Nova Lund. Gick runt där lite och sen tog vi bussen tillbaka in till stan för att hon skulle köpa studentpresent till Filip sin pojkvän. Sen träffade vi älskling och tog bussen med honom till Center Syd. Sen gick jag och Lotta och åt på mc och gick runt i lite affärer. Sen åkte jag hem vid 20 i 7. Var en riktigt rolig dag, så himla kul att träffa Lotta igen! Får träffas snart och inte låta det gå 1 år som sist haha. Lotta är min första bästa vän som jag känt sen jag var typ 4 så vi har så sjukt många minnen att skratta åt så det inte är sant haha <3
Nu ska jag ringa till min lilla älskling som jag har 22 månader med imorgon :)<3 Hörs kanske innan jag somnar, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0