090609

Hej allihopa!
Fy vilket tråkigt väder det är ute! Grått och rengnigt.. Imorse var det sol och blå himmel men vädret slog om. Nu sitter jag i soffan och tittar på 2½ män samtidigt som Cola och Gucci flyger runt i rummet och landar på mig. Mamma, pappa och jag håller på att göra Gucci tamare och det går faktiskt bra! Hon landar på ens händer/huvud och t.o.m mitt öra så det är framsteg, även om Cola tycker att hon är jobbig för hon landar även på hans rygg haha.
Idag började vi kvart över 10, lyssnade på 2orna som pratade om träning, hälsa och alkohol/drogor + att dom bjöd på grönsaker med dippa :) Sen slutade vi vid lite i 1. Jag och Sofie missade direktbussen till Lödde så vi fick åka inom Bjärred. När vi kommer dit så har inte kombinationsbussen kommit än.. Halv 3 har den fortfarande inte kommit och den skulle komma 10 över och vet ni? Den kom aldrig! Så sura vi blev.. Så vi fick ta bussen till Lödde kvart i 3. När vi hoppade av bussen så kunde ju inte allt bli bättre än att det började regna. Och inte lite heller utan det spöregnade! Skjusade Sofie till Filip på min cykel och fick köra hem i regnet, genomblöt! Var på Center Syd innan med pappa och Linus och fick ett diadem. Kommer bild på det i nästa inlägg. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0