090604.

Hejsan allihopa!
Andledningen till varför jag aldrig bloggade igår var för att jag satt med en engelskabok och läste i 3 timmar och 15 minuter i sträck, utan paus! Från halv 9 på kvällen till kvart i 12... Var desperat att få den utläst haha, inte konstigt jag drömmde mardrömmar om engelska på natten?

Idag har varit en helt vanlig dag, inget kul hände.. Jag är allmänt deprimerad idag men det får jag förhoppningsvis utrett imorgon.
Imorgon ska även min klass + en till klass till Malmö, ska först på muséeum och sen avslutas dagen med 1 timme och 30 minuters spel på Laser Dome! Haha jag längtar, även om jag suger på det. Sist jag spelade var för 3 år sen med mitt ex och min vän Caroline. Var i samma lag som dom och dom fick minus poäng eftersom dom hade mig :) haha har redan förvarnat klassen att jag kommer äga ut dom imorgon! NOT
Nu ska jag äta, sen leta rätt på min kamera och ta lite nya bilder, hörs sen!

Vad tycks om min nya header? Blev trött på den andra och den svarta bakgrunden så gjorde en lite snabbt igår, får se hur länge den får stanna denna gången, brukar bli trött på dom rätt snabbt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0