Tyskland (del 2)

tisdag:
Idag vaknade vi klockan 8 och åt frukost. Sen gjorde vi oss iordning och 20 över 9 åkte vi till ett stort tivoli som hette Movie Park, som var i samma stil som universal Studios i Florida men film-teman och sånt på karusellerna. En sjuk sak hände där, jag, Frida, Caroline, pappa och Ida stod i kön till en berg & dalbana. Helt plötsligt börjar någon trycka på mig bakifrån och jag trodde det var kön så jag lutar mig sakta bakåt för att inte ramla framåt. Då får jag en hård knytnäve rätt i ryggen! När jag vänder mig om står en 40+ Holländare där, han har alltså slagit till mig?! Så jag börjar skrika "vafan håller du på med?! Jävla idiot!" visste att han inte fattade svenska men ändå. Så pappa puttar undan mig och både han och Holländaren står och skriker varandra i huvudet på sina egna språk så dom fattade inte varandra, efter ett tag puttar Holländarens fru bort honom och börjar skrika på pappa. Sen pekar Holländaren utåt att pappa och han ska träffas där ute och "göra upp" pappa bara "visst visst, om du rör mig så ska jag nita ner dig din jävel" fyfan vad rädd jag var, hade gråten i halsen 1 timme efteråt.
Sen åkte vi till en restaurant vid lite över 8 och satt där och mös, sen tillbaka till hotellrummet där Frida och Caroline somnade snabbt och Ida och jag lekte med kamran. Sen spelade vi kort med Linus och la oss vid 11.
1.   2.   3.   4.   5.   6.
1. Alla ( förutom pappa som tar bilden) innanför ingången på Movie Park. 2. Familjen framför dammen. 3. Familjen Leijon Carlsson framför dammen. 4. Caroline, Frida och jag innan vi såg Shrek 4d, haha turist #1. 5. sen blev jag glad för jag träffade Shrek :D 6. Gick runt i Nickelodeon världen för att hitta Svampbob och fotas med han, men hittade inte han så köpte denna söta tröjan istället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0