Sovgott, hörs om 1 vecka!

Nu ska jag sova, ska upp halv 8 imorgon och duscha. Sen kör pappa mig till älskling vid lite i 9. Klockan halv 10 åker jag, Erik, hans mamma och Mio (hunden) upp till Jönköping där deras sommarstuga ligger. Sen på kvällen kommer Eriks pappa, Tilda och Fanny. På onsdag kväll kommer Jörgen, Pernilla och Felix. Sen kommer det inga fler haha. Kommer hem någon gång på söndag, beror på fall vädret är fint för då stannar vi nog tills eftermiddagen. Jag hinner bara komma hem på söndag, packa upp min väska och sen packa en ny för på måndag ska vi åka vid 6 tror jag till danmark (?) och ta båten till tyskland. Sen ska vi köra typ 60 mil ner i Tyskland till något som heter Movie World. Sökte på google på det och det verkar sjukt kul! Massa karuseller med film-teman och 4d bio med svamp bob haha. Det är min familj, Frida och hennes mamma & pappa som ska dit. Lägger in bilder på hur parken ser ut på söndag. Ha en bra vecka så hörs vi!

Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna Lundgren

Angående klänningen från Nelly, tog jag S/M. Den satt väldigt bra på mig i bysten, då jag har 75C men jag hade nog tagit en XS/S ändå eftersom den satt lite stort! Men den är fin vilket som tycker jag, men om du tvekar ta den mindre storleken!



Och koftan är ifrån Melba :)

kram

2009-07-21 @ 23:22:56
URL: http://giveitatry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0