Packar

Just nu håller jag på och packar förfullt. Måste tänka extra mycket nu när inte mamma eller pappa ska med, får inte glömma något ;) haha. Innan idag var jag med pappa på IKEA. Vi reklamerade min säng, först gick dom inte med på det men då är det bra att ha en envis pappa som tjatade emot. Så nu den 30/7 kommer min säng med några IKEA-gubbar hit hem. Åh så skönt att slippa min säng som är sprucken och gnislar såfort man rör sig! När jag kom hem åt jag mammas kladdekaka, mums världens godaste!
Nu ska jag packa klart, kanske städa mitt rum lite, raka benen och duscha ifall jag inte gör det imorgon på morgonen, måla mina tånaglar, ringa till älskling och resten av kvällen ska jag umgås med familjen. Hörs senare :)

Denna, 1.40 sängen kommer snart hem till mig, sen ska vi måla och fixa om på mitt rum. Happy face  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0