Lomma hela dagen

Var på stranden med Erik, hans mamma, Pernilla, Fanny & Felix. Kom hem från stranden vid 3 idag, gick snabbt in i duschen och duschade av mig all sand sen åkte jag med familjen till Malmö för att kolla på pappas nya bil som vi får hem snart. En hyundai (stavning? hah) santa fee. Sjukt snygg och bra med 7 säten så när Erik eller någon annan ska med slipper vi åka i 2 bilar. När vi hade kollat klart på bilen så körde vi till mc där vi tog varsin glass. Mamma och pappa tog marräng swiss och jag skulle ha en mc flurry med smartis, fast hon tog daim. Så jag fick både smartis & daim. Så bytte med mamma som ville ha daim så jag fick både min älskade marräng swiss och smartis
Efter vi ätit glass körde vi hem till Frida, beställde mat där åt en bakad potatis. Sen följde jag med Ida ut på en liten runda med deras hundar för Linus ville inte gå med. Sen har Frida och jag kollat Gossip Girl avsnitt ikväll, såklart! haha. Frida har fått Prada mobilen, fan vad avis jag är! Men jag har tillbaka min gamla nu och den funkar förutom att det är en spricka som dom gjort när dom lagade den.. Åkte hem från Frida vid 11 tiden så har iprincip varit i Lomma hela dagen.
Nu ska jag sova, ska till stranden med samma folk som idag imorgon också. Hörs imorgon! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0