Hemma, åker imorgon igen

Hej allihopa!

Saknat mig? Såklart ni har. Har haft en underbar och jätte rolig vecka uppe i småland tillsammans med min älskling, hans familj och familjen Berglund. Hinner tyvärr inte skriva i detalj vad vi gjort (inte i detta inlägget iallafall) för jag ska sova nu, ska upp 10 i 5 imorgon :( Ska åka till Danmark vid 6 för att sedan ta båten till Tyskalnd tillsammans med familjen och Fridas familj. Ska bli hur kul som helst! På tisdag ska vi gå på Movie World, ett tivoli som har karuseller med film-tema. Ungefär som Univerasal i Florida. Kommer hem på onsdag igen så då hörs vi för jag är 100% säkert på att jag varken hinner eller orkar blogga imorgon klockan 5 på morgonen, men vem vet jag kanske överaskar både er och mig själv? Kamran följer självklart med till Tyskland så ska ta massa bilder som ni får se när jag kommer hem.
Innan jag somnar jag ni få några bilder från småland.


Kvällarna gick åt att spela spel på älsklings Ipod tuch haha

Vi alla var ute och gick en lång promenad och grillade

Påvägen tillbaka hittade vi 2½ liter kantareller som vi stekte på kvällen, mums!

Min snygging och jag tog båten ut på sjön och fiskade

Älskling lärde mig att paddla kajak, sen hade vi tävling mot Jörgen och Felix som rodde i båten och Eriks pappa fick vara domare haha

Här har ni en bild på torpet, visst ser det mysigt ut? Saknar faktiskt det..

Söta Mio får avsluta resan och detta inlägget.

Sovgott allihopa, ha det nu bra så hörs vi på onsdag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0