Helgen med Erik

Hejsan allihopa :) Nu är jag hemma igen, har sovit hos älskling hela helgen och har därför inte kunnat skriva. Är rätt så sur för jag skrev precis ett inlägg och märkte sen när jag publiserade det att jag loggats ut från blogg.se så det sparades inte, kul.. Iallafall kan berätta min helg kortfattat:
Fredag:
Åkte till älskling vid 3 tiden. När jag kom dit gjorde vi inte så mycket, vid 6 kom deras gäster. Då åt vi mat och efterrätt och tittade på deras bilder för dom hade varit i florida. Älskling och jag gick och la oss vid 1 tiden sen. (Kommer inte ihåg speciellt mycket vad som hände, haha minne som en guldfisk ;) )
Lördag:
Vaknade, åt frukost och sen vek jag och erik reklam framför Hitta Nemo haha. Resten av dagen segade vi oss igenom, sov på studsmattan i 1½timme. Vid 4 gjorde vi oss iordning för klockan 5 skulle vi vara hos Eriks farmor där även hans kusin och hennes familj/pojkvän var. Åt god mat och efterrätt och sen vid 12 tiden åkte vi hem. När vi kom hem till Erik tittade vi på någon film och sen somnade vi vid 2.

Dagens inlägg kommer i nästa inlägg, annars blir det här alldeles förlångt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0