FF!

Haha nej inte precis, men för 30 minuter sedan så åkte mamma, Ida och Linus upp till Småland och ska stanna där tills nästa måndag så det är bara jag och pappa hemma. Men han jobbar denna veckan så jag får dagarna själv hemma. Har varit dålig på att uppdatera för att jag har varit med Erik. Åkte till han i lördes då vi sov i tält. Vid halv 4 cyklade vi ut hans reklam och sen tog vi moppen hem till mig. Han sov här från igår tills idag. Idag när vi vaknade åt vi frukost, duschade och gjorde oss iordning. Sen cyklade vi ner till Center Syd. När vi kom hem igen lagade vi lunch och sen tog vi moppen till Barsebäck och badade i Eriks mormor & morfars pool. 32 grader så det var sjukt skönt! Sen vid 4 då jag skulle köra hem älskling på moppen och sen köra hem så började det regna riktigt mycket. Så fick lämna moppen där och bli hemkörd av hans mormor istället.
Imorgon kommer Erik hit vid lite efter 3, han ska först till tandläkaren och sen kommer han hit och sover här för på onsdag ska vi upp och ta bussen till Malmö där jag ska bjuda på lunch som sen ska vi gå runt och mysa där. Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på High School Musical, haha det enda roliga på TV just nu, fast okej klockan är 20.00 så något måste börja. Yes jag hade rätt, Lotta på Liseberg får jag kolla på ;) Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0