Familjen är hemma

Kom hem från Barsebäck typ halv 6. Kollade på lite tv och sen cyklade jag ner mot centrum vid halv 7 och köpte bröd för det var slut och en räksallad till mig själv. Vid 8 kom pappa hem, vi halv tittade på Beck som gick på tv och sen vid halv 12 tiden kom mamma och syskonen hem. Linus kom in i stora rummet där jag satt och tittade på tv, vände sig till vänster (mot fåglarna) och sa heeeeeej! Överlycklig att se dom, tror ni att han vände sig mot mig? Nej för han tyckte programmet på tv såg läskigt ut så jag fick bara ett vanligt hej och knappt det innan han var uppe i sin säng och sov :( haha.
Nu ligger jag i sängen och dör så varmt här är! Men värmen kan dock komma imorgon för då ska jag och älskling nog till stranden. Skandal att jag endast varit på stranden EN gång denna sommaren?! Och då badade jag inte ens utan låg bara och solade för vattnet var kallt. Har badat 1 gång i havet i början på juni då vi var på stranden med hela skolan och hade aktiviteter. Då badade jag, Erik och Viktor Eriks kompis, dom fick dra i mig för det var kallt. Det doppet var snabbt i och snabbt tillbaka så räknas det som bada? Sveriges sommrar säger jag bara...
Nu ska jag sova, måste komma upp i tid imorgon. Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0