Ändring i bloggen

Som ni kanske ser så har jag ändrat header & bakgrund i bloggen. Försökte göra en mer "proffsig" header men det sket sig med 1 cm.. En ny sak som jag även gjort är lite längre ner i menyn, precis under mina länkar. Där har jag lagt in lite bilder på min älskling. Fick idén från Denise (naztysbunny) yes så ni behöver inte kommentera och gnälla över det.

Som en tjej skrev innan, att jag hade härmat Desiree med "the one & only" i min header? Hahaha, ja jag erkänner jag vill verkligen vara en 15årig översminkad wannabe-kissie tjej som tror att alla älskar henne vart hon än går :) Nej gumman du måste nog öppna ögonen och se att det finns 1000 olika bloggare som har "the one & only" i sin header. Och igentligen det finns bara en Nathalie Danielsson, det är jag? Alltså the one & only ;)
Och självklart är jag snällare än Desiree, vem är inte det? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0