Aj som *** (7/7-09)

Bloggade aldrig igår eftersom älski var här så detta får vara gårdagens inlägg..
Älskling kom hit vid halv 4 tiden. Vi var ute lite, mös på studsmattan, gick och handlade mat och spelade kubb mot varandra. Efter 2 spel då älskling vunnit båda gick vi in och lagade kyckling sallad till oss och pappa. Så sjukt gott! Efter maten gick vi och skulle köpa glass vid Ica och sen gick vi till Nyvångsskolan (min skola i årskurs 1-6) Vi gick till lin-banan och åt glassen där och lekte. Åkte tillsammans på den och sånt. Sen ville jag ha högre fart så älskling sprang efter mig och puttade på. Det skulle vi inte gjort för i slutet på lin-banan så är det ett stop som gör att man flyger upp lite, men jag flög inte bara upp lite.. Jag flög rätt in i en trästång med 3 bultar som jag fick rätt in i ryggen! Först så skrattade både jag och älskling lite åt det men efter 1 halv minut så kom smärtan! Fyfan, jag grät och skakade så ont det gjorde. Efter ett tag började allting snurra och jag mådde illla. Älskling ringde till pappa och sen satte han mig på en bänk. Då började det läskigaste som någonsin hänt när jag slagit mig! Jag kunde inte se någonting, allting var helt suddigt. Det pep för öronen och jag kunde knappt hålla upp huvudet. Älskling var snäll och cyklade så snabbt han bara kunde till Sibylla för att hämta vatten till mig.
Nu har jag ett stort skrapsår på ryggen och ett djupare sår där jag fått bulten/spiken. Mitt vita linne är förstört, hål och nerblodat. På kvällen tittade jag, pappa och älskling på mordern i midsomer och sen gick vi och la oss. Innan jag och Erik somnade tittade vi på Michael Jackson musik videor som gick på MTV. Sen somnade vi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0