090710.

Hejsan alla sötnosar!
Hur mår ni idag? Själv så mår jag sådär ifall man tänker på ryggen men annars är det bra. Hade satt väckarklockan på 9 idag så jag skulle komma upp tidigt och städa och sen åka till Erik men när klockan väl ringde och jag kände hur sjukt ont min rygg gjorde så stängde jag av klockan och somnade om. Älskling ringde för en stund sen och sa att jag kunde komma vid 3 så det gjorde i och försig inget att jag gick upp senare.
Just nu sitter jag i soffan och myser med min fågel Cola. Ska snart sätta upp håret i en knut och dammsuga huset till pappa samt städa mitt rum, ska även gå ner till Centrum och lämna tillbaka filmen som pappa hyrt igår. Sen hoppar jag in i duschen och gör mig iordning innan jag åker till älskling. Skriver nog ett inlägg innan jag åker!

Min onda rygg, ser inte det så jätte bra men såret är väl 10 cm långt. Skrapsår och det djupa såret är där jag fick bulten/muttern. Fyfan vad ont jag har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0