090730.

Hann aldrig uppdatera detta inlägget innan klockan blev 12 så igentligen är det den 31 nu..
Iallfall, efter jag skrev det senaste inlägget gick jag ner och åt frukost och monterade ner min säng med pappa, sen hoppade jag in i duschen och efter det åkte jag och pappa iväg till IKEA för att lämna min gamla säng som är sönder och köpa en stång till min nya säng som jag ligger i nu. När jag kom hem vid lite i 3 åkte jag och Linus ner till Center syd. Köpte 2 linnen, ögonbryns knivar och en t-shirt i present till älskling. Sen körde jag hem linus och körde vidare till älskling. Så mysigt det var att komma till honom, även om vi bara varit ifrån varandra i 3 dagar så kändes det så rätt och man var så glad att få krama och pussa honom. Körde hem igen vid 6 då han skulle äta med sin moster, mormor & morfar. Ikväll har jag ätit med familjen och monterat upp sängen. Imorgon ska jag städa mitt rum och på eftermiddagen ska älskling komma hit och sova här och inviga min säng, haha han blir den första som sover i den tillsammans med mig. Här under får ni bilderna på vad jag köpte på Center Syd. Ska visa bilderna i ett inlägg efter detta vad jag shoppade i Lübeck igår också.


2 linnen från GT. 49:-/styck. (ord. pris 99:- )


3 stycken ögonbryns knivar 60:- (Fanns en rosa också men den har jag redan användt)

Kommentarer
Postat av: Frida

du jag funderar på att köpa ögonbryns kniv, men kan man använda dem många gånger eller blir "rakbladet" typ utslitet fort?

2010-12-04 @ 12:04:13
URL: http://fridalunding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0