090718.

Heej :)

Hann aldrig skriva igår. Var först på utflykt med familjen, vi åkte till Kullen till något som hette Kullabergs naturreservat. Det var så sjukt fint! (bilder kommer i nästa inlägg eftersom jag inte har min egen dator nu) Vi var hemma igen vid halv 4. Då städade jag mitt rum och hyrade Twilight. Sen kom min snygga älskling. Åt mat vid 5 tiden sen spelade vi bandy med pappa, Linus, Ida och hennes kompis Hanna. Sen gick vi tillbaka till huset och hämtade mamma och sen gick vi ut på ängen här utanför och spelade kubb. Mysigt. Sen in i uterummet och äta chokladpudding, mums! När vi ätit klart tog jag och älskling fram popcorn, cheeseballs och godis och sen satte vi på Twilight. Så bra den är! Längtar tills 2an kommer ut på bio. Sen gick Erik och jag och la oss i min säng och sov. Idag vaknade vi runt 10 tiden, åt stekta kantareller på mackan och sen gick vi upp och duschade. Sen gjorde vi inte så mycket mer förutom mös, älski åkte hem vid 2 och då följde jag med mamma, Ida & Linus till Center Syd. Ida och jag gick in på Gina där jag köpte ett linne. (Det på bilden fast i mörktblått istället för rött) Nu sitter jag och Ida i uterummet och väntar på att klockan ska bli halv 8. Tv kväll ikväll!
Imorgon ska jag städa gaderoben och packa för på måndag åker jag med Erik till småland! Vi hörs senare med bilder från utflykten. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0