090714.

Godmorgon!
Drömmde precis att jag storbråkade med Erik, vi var på ett shoppingcenter i Kristianstad och skulle sova över hos Lotta, Filip, Sofie och en av personerna på min skola som jag tycker är så sjukt ful med stor näsa var med haha. Erik började gråta inne på toan och sen ville han hem, jag försökte ringa han men han sa bara en kaxig kommentar i telefonen och sen la han på. Jag tänkte att det tar 1 timme från Kristianstad så han kan inte ha blivit hämtad så jag har kämpat som ett djur och sprungit runt storgråtande på shoppingcentret för att hitta min älskling och bli vän med honom. Sen vaknade jag, alltid skönt när det är sånna hemska drömmar haha.
Ska snart ringa Erik och se fall han ska med till stranden, men först ska jag äta något och säga hej till mina syskon som jag inte gjort för dom sov typ igår. Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0