090713.

Halloj :) Var meningen att jag skulle skriva igårkväll men min dator var så seg så jag blev sur, stängde igen locket på laptopen och somnade.
Igår var jag hos Frida hela kvällen. När vi kom dit vid halv 6 tiden så satt vi ute på en filt i hennes trädgård och pratade om allt mellan himmel och jord, vi har alltid kunnat berätta allting för varandra så det är kul och skönt att prata med Frida. Samtidigt som vi snackade på så passade vi hennes 5 underbart söta valpar som nu är 7 veckor, dom sprang runt och lekte och bet i en. När pappa och Fridas mamma & pappa kom tillbaka och sa att dom hade vunnit golftävlingen fick vi pizza, resten av kvällen tittade jag och Frida på Gossip Girl. Det var skit bra! Så nu om 2 veckor när vi åker upp till Tyskland tillsammans så vet vi vad vi ska sitta bänkade till i bilen ;) Pappa och jag kom hem igen vid halv 12, satt lite i soffan och tittade på resultatet mellan MFF-Bromma pojkarna. ÅH NU BÖRJAR BOMBOMPAOW PÅ RADION!! hahaha var tvungen.
Nu sitter jag i sängen på mitt nya överkast som vi äntligen hittat! Har precis varit på IKEA med pappa och farmor, köpte överkast och påslakan. Har kollat ut alla saker som jag vill ha nu när jag ska göra om mitt rum om nån vecka. Idag åkte pappa och jag till farmor & farfar vid halv 10, åt frukost där och sen skulle pappa hjälpa farfar att klippa häcken så jag satt och pratade med farmor. Sen skulle farfar på Bridge så då åkte vi till IKEA. När vi var klara åt vi den goda korven och glassen där och sen åkte vi hem. Nu ska jag ta på mig bikinin och sen ta moppen till Barsebäck där älskling väntar. Ska bada där hos hans mormor & morfar. Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0