090712.

Idag vaknade jag och Erik klockan 10 av att mobilen ringde. Gick upp och åt frukost och sen klädde vi på oss. Efter det cyklade vi ut med reklamen. Vid 1 tiden tog jag moppen hem och gjorde mig iordning för vid halv 2 kom farmor & farfar och hämtade upp mig sen åkte vi till Landskrona för att hälsa på min kusin Mattias och hans tjej och titta på deras nya lägenhet, så fin den var! Nästan så man längtade tills man fick en egen haha.
Nu sitter jag i soffan och väntar på pappa och Fridas mamma som kommer om 30 minuter. Sen åker jag med dom till Lomma hem till Frida där vi ska äta ikväll. Mycket farande överallt idag men det gillar jag, annars sitter jag bara hemma och är rastlös.
Hörs ikväll, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0