090709.

(inlägget som aldrig publiserades innan klockan 12)
Hej allihopa!
Hur har eran dag sett ut idag? Ska berätta min: Vaknade klockan 12?! Kan vara för att jag inte har kunnat sova inatt för så länge ska man bara inte sova om man heter Nathalie. Gick upp och åt frukost och tog det lite lungt. Sen gjorde jag mig iordning och åkte till älskling vid 2 tiden. Stannade där tills 4 och sen körde jag hem igen. När jag kom hem körde jag vidare till Willy´s där jag köpte bröd till Erik, pads och godis. Sen åkte jag hem och gjorde mig iordning, rakade benen osv. Skulle vara hos Filip vid halv 7 men vid kvart över 6 kommer pappa in och blöder i bakhuvudet för han hade slagit i våran lekstugs-kant så jag fick hjälpa han och kom lite sent.
Hos Filip var Sofie, Erik och hans familj. Vi åt god mat och hade trevligt. Sen tog jag, Sofie, Filip och Erik varsin cykel ner till ån och åkte ut med Filips båt till mynningen (havet) Gick iland på någon strand och la oss på en filt och bara mös. Sen åkte vi tillbaka och när vi kom hem till Filip åt vi god tårta. Resten av kvällen/natten spenderades framför tv;n. Sofie ville se 24 och sen tittade vi på något på MTV som är typ som Jackass. Vid lite över 12 cyklade jag hem själv i mörkret, övervann min rädsla haha (a). Erik skulle igentligen också följt med och sovit här inatt men han mådde inte bra så han sov hemma. Men jag kommer ändå till han imorgon och sover där tills söndag.
Nu ska jag sova, har sjukt ont i huvudet. Hörs imorgon, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0