Till min Erik Polits <3

Detta skrev jag till min älskling kvällen innan jag åkte till småland. Jag älskar Erik obeskrivligt mycket! <333333

Älskling vet du vad? Du e den underbaraste människan som finns på denna jord! Den underbaraste människan som tagit hand om mig, behandlat mig som en prinsessa och verkligen gör allt för att jag ska må bra! Jag e så himla lycklig att det e du och jag! För 2 år sen trodde jag aldrig att jag skulle få lära känna dig så bra som jag gjort, jag trodde aldrig att jag skulle få såhär obeskrivliga och starka känslor för en person som jag har för dig! Du är en unik pojkvän. En så underbar och vacker person som du e svår att hitta och tänk att just den unika, vackra och underbara Erik Polits har valt mig till sin flickvän! Jag kan verkligen inte förstå det! Jag kan göra allt för dig, jag kan gå på eld, gå på glas, ta ner himmelens alla stjärnor bara för att alltid få vara hos dig Erik! Jag älskar dig verkligen, jag älskar att ligga mot ditt bröst och känna hur du andas och att höra dina hjärtslag. Det finns inget bättre än att vakna upp på morgonen och se ditt vackra ansikte, kyssa dina läppar och berätta för dig hur mycket jag älskar dig!
 
Jag sitter här och gråter nu, dels e det glädje-tårar för att jag är lycklig men det e oxå för att jag e ledsen. Jag vill inte åka ifrån dig imorgon. Även om jag bara ska vara i småland 2 dagar så kommer det kännas som en hel evighet! Men det bevisar väl bara att jag verkligen älskar dig och att jag inte vill leva ett liv utan dig! Tänk våra drömmar vi pratar om, vi ska gifta oss, skaffa familj, jag ska ha stor bebis-mage, vi ska ha en dubbel-säng med ett stort täcke så jag inte tar det för dig på natten, få sova hos dig varje natt, få ha dig liggande bakom mig med dina armar runt mig, åka på semestrar tillsammans. Ju mer vi pratar om det destomer längtar jag till att få se hur vår framtid kommer att se ut. Jag vet iallafall hur min framtid kommer att se ut, det e så som jag precis skrev, men det e såklart fall du vill ha kvar mig hela livet men det hoppas jag och vet jag att du vill så fina ord du alltid ger mig!
 
Nyår igår var underbart och jätte kul! Dansa tillsammans med dig hela kvällen och kyssa dig gott nytt år under alla raketer! Vill tillbaka till igår! Men vi får se framåt och hoppas att vi får fira nyår nästa år och alla andra år tillsammans istället! Du förstår nog hur mycket jag älskar dig älskling! Älskar dig över hela mitt hjärta! Alltid Erik Polits<3Nathalie Danielsson!


Kommentarer
Postat av: Anonym

ni e så söta tillsammans och jag önskar verkligen att det är ni två förevigt! älskar dig nathalie<3

2009-01-10 @ 18:23:34
URL: http://sofieeeer.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ni är perfekta för varandra och otroligt söta tillsammans! Puss på er.

2009-01-11 @ 00:00:25
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0