Im in love!

Riktigt kul dag idag.
Var inte på APUn idag utan i skolan för att vi skulle få information om våra val till 2an. Jätte kul att få träffa alla igen! Slutade vid 1 tiden i skolan och tog 3an in till centralen där jag åt på Burger King med Emma & Sofie. Var så hungrig så jag skakade när jag gick av stadsbussen. Fem i halv 2 tog jag 126.an och sen bytade jag buss och åkte till min lilla älskling som låg och mös i sin mysiga säng. Åt där och lite sånt och när vi skulle gå ut med hundarna så får jag såklart hans mormors slowmotion hund, somvanligt xD haha.

Jag älskar min Erik så himla mycket och det vet jag att han vet om! Han är hela mitt liv!
Jag är kääääär<3

Nu ska jag sova för att jag ska orka upp till APUn imorgon, hade gärna gått en dag till i skolan faktiskt men jobbar bara från 8-12.30 så jag håller ut :)
Sweet dreams <3


Kommentarer
Postat av: EmmaAndersson

du tog väl bussen fem i halv 3 ? :S haha <3

2009-01-27 @ 22:24:08
URL: http://thaamini.blogg.se/
Postat av: Hannah

aw tack för din söta kommentar!<3

2009-01-29 @ 11:15:47
URL: http://hannnahnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0