Ge mig ett pris!

Oj ändå detta är det 3:e inlägget jag lägger in på en och samma dag! Haha nästan värt ett pris, innan har jag inte skrivit på typ 1-2 veckor. Nu ligger jag i min stora säng, känns konstigt den står på andra sidan av mitt stökiga rum. Får verkligen städa upp här imorgon men jag hann inte göra det idag för har letat saker som ett svin på IKEA's hemsida. Hittade en vit bädd-soffa som vi nog ska åka och kolla på imorgon eller i veckan, är glad fall jag får den för jag vill verkligen inte ha kvar min leopard soffa längre! Sen ska vi måla om mitt rum har tänkt på en fond-vägg med typ en vit tapet med svarta blommor eller mönster på och sen resten av väggarna vita. Älskling kan hjälpa mig att måla har han sagt så det är ju bra med tanke på att mitt rum är ganska stort och jag har jobbiga sne-väggar, usch vad jag hatar dom! Det förstör allting när man väl hittar typ en spegel man vill ha. Nu ska jag läsa klart min FRIDA tidning och kanske kolla lite i skolkatalogen fall jag hinner. Annars sätter jag på tv;n och somnar till nåt tråkigt program. Ska nog sms:a till min lilla älskling och se hur han har det oxå.

För er som inte visste det så ska jag inte komma tillbaka till Vipan på 6 veckor! På måndag börjar min APU (prao) på strandängens förskola i Lomma, ska vara på en avdelning med barn från 1-3 år så kommer bli många blöjbyten där! Ska vara på den förskolan i 5 veckor och sen är det sportlov i 1 vecka. Skönt att man får vila ut sig i 1 vecka innan skolan börjar igen för kommer nog ha rätt mycket tinitus när jag är klar med dom små barnen. Nä nu ska jag börja läsa min tidning för har inget mer att skriva.
Sov gott <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0