choklad-fondue och mys med älski

Hej på er
Idag är jag trött, ont i huvudet och i ryggen. Har tagit ut mig ordentligt på min APU plats idag. Mamma som jobbar på den andra avdelningen började kl 9 idag så jag får gå på hennes schema för att slippa åka buss så mycket så jag kunde gå upp kl 20 i 8 idag skönt! Gjorde mig iordning, åt frukost med min FRIDA-tidning och sen åkte vi kvart i 9. Rätt lugnt idag framtill alla barnen skulle ut och klä på sig overallerna, fick nog hjälpa 13 stycken och redan där började jag få ont i ryggen. När vi kom in så läste jag böcker för barnen och sen åt vi, fy vilken restaurang mat det är jämfört med skolan! Sen började alla bråka om vilka som skulle sitta bredvid mig haha. Skulle passa så inte några barn klättrade upp på en tjock madrass när 2 stycken klättrade på sånna ribb-stolar på vägen och såklart så går alla upp där samtidigt och hoppar på madrassen och skriker (där började jag få ont i huvudet) Smart som jag är bär jag ner ett barn typ på "lek" och han tyckte det var skit kul så han går ju såklart upp igen och vill att jag ska bära ner honom. Då ser en annan kille det så han går oxå upp och vill att jag ska bära ner honom. Haha. Fick iallfall gå klockan halv 4 då mamma oxå slutade. hoppade av vid busshållsplatsen vid ICA och skulle vänta på att älskling kom med bussen men efter ett tag ringer mamma och säger att erik redan är hemma hos mig för att hans buss var tidig. haha så fick gå hem själv och frysa.

Vi åt mat, sen körde pappa älskling och mig till willy´s där vi köpte jordgubbar, päron, vindruvor, physalis och anannas som vi skulle doppa i chocklad-fondue. Fy vad mysigt vi hade! släckte ner allt i mitt rum och tände massa ljus. Riktigt gott var det oxå men jag hann äta upp typ hälften av alla vindruvor när jag sköljde dom xD haha. Vid 10 över 9 hämtades älskling, men han kommer igen på fredag och ska sova hos mig :D<3
(bilder på vår mysiga choklad-fondue kommer nog in imorgon när jag har letat fram sladden till kamran)
Men nu ska jag sova för ska vara på ett ställe som ligger typ 10 minuter ifrån mig klockan kvart i 8 imorgon eftersom jag ska åka med Caroline på förskolan. Börjar 8 slutar halv 4 och åker hem med mamma. Skriver imorgon!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0