Bästa nyår!

Hej allihopa och gott nytt år!
Jag har inte hunnit blogga på länge, men det är väl inte så ovanligt. Igår var det nyår;
Vaknade vid halv 9, gick upp och åt frukost och sen städade och dammsuga jag. Vid kl 1 tiden kom älskling till mig, vi fixade i ute rummet och satte in värme-element där. Sen gick vi till filip för att hämta han och hans bandspelare. Hem till mig igen och koppla in den, sen upp och fixa sig. Sofie, Karin & Jenny kom vid 5 och då typ snackade vi bara och åt chips & dippa. Sen äta mat vid 6 tiden, riktigt gott! älskling & sofia är duktiga ;) När vi hade ätit upp tog Erik och Filip disken, jag fick inte hjälpa till så jag, sofie, jenny & karin gick upp och sjöng singstar istället. Efter det åt vi passions-panacota även den var riktigt god. Efter det så dansade vi oss varma! haha var svinkallt i uterummet och smart som man är går jag utan strumpbyxor med klänning som inte går mer än typ till knäna och det var bara ca 3 grader där ute, men efter att ha dansat/hoppat en stund med älskling var man riktigt varm xD Sen spelade vi helt hysteriskt, haha skit jobbigt spel. Hahah Sofie jag ska bara klämma en pormask ;) Sofie vann såklart spelet, haha hon vinner på allt. Sen gick vi ut och dansade till alla som inte dansar är våldtäksmän så då var alla tvunga att dansa. 10 i 12 var det dags att gå ut, smälla raketer, öppna vår "skumpa" haha och skåla å krama varandra gott nytt år. Sen lyfte vi vår andra luftballong och tänkte på våra nyårslöften. Sen gick vi in igen och jag & älskling dansade, Jenny halvsov, Sofie lekte drottning? Haha. Enligt Filip tog min bensin aldrig slut, jag bara hoppade och dansade hela tiden. Det enda som förstörde kvällen var min klänning som flög ner hela tiden, haha tillslut fick alla damp på den. Vid 2 tiden åkte Sofie, Jenny & Karin hem och sen gick Filip hem. Älskling och jag gick ut och städade undan lite och sen upp och la oss. Somnade vid typ 3 och vaknade igen vid halv 11. upp och äta frukost, städa klart det sista sen kolla Björn Gustavsson filmen haha.
Tack Erik, Filip, Sofie, Karin & Jenny för att ni gjorde detta nyår till det bästa! Detta måste vi göra om :D

Men nu ska jag sova, ska upp 7 imorgon för att vi ska åka till släkten i småland och fira jul. Kommer hem igen på söndag så lägger in alla bilderna då. Kommer sakna er alla :( Och jag kommer sakna min älskling Erik <3

PUSS <3

Haha snygging-bild på mig jag vet :) Min erik e söt <3333


Inklippt; Sofie <3 haha hon tog den förra bilden så hon får komma med här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0