090131

Vad kan man göra mer än att älska shopping?

Idag vid halv 12 tiden åkte jag och pappa till nova lund, köpte en hög svart kjol som slutar under brösten typ, en lila tröja till kjolen och sen 2 par leggins. när pappa och jag kom hem igen så åt vi och sen plockade jag ur diskmaskinen. Sen blev det center syd med mamma där jag äntligen fick en ny jacka! haha det behövdes.
Nu är klockan 5 och jag tror att älskling kommer snart? Iallfall så kommer min kusin Mattias och hans nya tjej Annika som jag aldrig har träffat innan hit kvart över 5. Älskling och jag får åka i deras bil eftersom våran blir full. Ser fram emot ikväll faktiskt, ska bli kul. Tycker det är lite synd att jag inte kan komma till Amanda ikväll men ni får ha en toppen-kväll utan mig tjejer! <3
Nu ska jag fixa mig det sista och sen åker vi till Malmö, skriver nog inte mer idag eftersom Erik ska sova här. Men skriver imorgon! :)

Have a nice day!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Håller med dig, inget slår shopping ;D

2009-02-01 @ 20:11:38
URL: http://natni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0