090129

Hej bloggen!

Idag har jag varit riktigt trött, när jag kom hem blev jag glad och överspeedad & såklart så kunde inte en enda träffa mig! Orkade inte skriva igår för jag sov nästan hela kvällen och mådde inte speciellt bra. Iallafall igår hade Linus gått hem så mamma skulle åka hem till han så jag fick följa med. Jobbade från 8.00-11.30, skönt! När vi kom hem så gjorde mamma och jag tonfisk-sallad med ägg och rostat bröd, trodde inte jag skulle gilla det men de var riktigt gott! Efter det sov jag läääänge. På kvällen åkte jag med mamma och ida och handla mat och köpte även en ny tröja på gina tricot.

Idag har jag jobbat mellan 9.00-15.30, gjorde min andra uppgift idag. Mini-röris heter det, typ som friskis & svettis för små barn kan man kanske säga? När jag kom hem satte jag mig med mina uppgifter som ska lämnas in och sen ringde jag till min lilla älskling. Hinner inte träffa han så mycket nu i veckorna när vi inte åker buss tillsammans. Han är ju också bjuden på lördag när vi ska till malmö så får hoppas att han kan då annars så ses vi på söndag <3
Men  nu orkar jag inte skriva mer, har ont i huvet, lungorna och i hjärtat så måste sova :(
Pussinuss

Hade tråkigt innan så jag lekte i webben som vanligt
98 % av mina bilder ser ut såhär eller ännu hemskare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0