tummen ner

Tummen ner för förkylningar! Det var presenten jag fick utav barnen när jag slutade haha. Hann inte skriva ett till inäll igår men jag kan berätta om min alla hjärtans dag som var igår nu istället:
Vid 12 tiden kom farmor och farfar hit och fikade, vi fick varsin blomma av dom. Klockan 10 i 2 gick jag ner mot centrum för att hoppa bussen som min lilla älskling satt på, vi åkte in till lund. Vi hade tänkt fika när vi kom in till lund men ingen av oss var sugna på det så vi gick runt i stadsparken istället, gud vad mysigt det var! Lite i 4 gick vi ner till Lunds arena eller vad det heter? haha där vi skulle åka skridskor. Vi tog bussen hem 20 över 5 igen och jag hoppade av vid ICA för att springa hem och packa väskan och sen åka hem till älskling medans han satt kvar på bussen som skulle åka ända till hofterup men det gjorde den inte. Den stannade vid center syd så jag fick byta kläder och packa på 15 minuter sen körde jag och mamma och hämtade stackars erik som satt och frös.
Vi åkte hem och åt mat, kollade melodifestivalen och myste :) Älskling blev jätteglad för sin present som jag hade gjort också så det var kul. Hade köpt ett litet fotoalbum med svarta sidor inuti och sen har jag satt in massa bilder på erik och mig tillsammans och skrivit massa gulliga saker med en silverpenna. Sofie har sett den och hon fick gåshud när hon läste det så jag lyckades väl rätt bra haha ;)

Idag blev jag hämtad från erik vid 1 för att han skulle dela ut reklam. Åkte hem och städade. Sen kollade Ida och jag på en film när jag var liten bebis, haha skit söt. Nu precis har Ida, pappa och jag varit på den nya godisaffären som har över 500 olika sorters godis (passar mig) vi köpte lite godis och nu sitter vi och har mys i soffan och kollar på bolt, jag, ida, linus och pappa. mamma fixar där ute för hon ville inte se. Ska gå och lägga mig tidigt för jag är trött, men innan jag somnar har jag bestämt att jag ska lägga in puss-bilden som älskling och jag tog igår och skriva ett litet inlägg.
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0