trött och bra dag

Har varit en bra dag idag! Först APU mellan 9.00-17.30, hade stängning med Linda men barnen gick tidigare så slutade redan 20 över 5 haha 10 minuter tidigare alltid något. När jag hade slutat gick jag ner mot busstationen och mötte Emma <3 Sen gick vi hem till henne och vid 10 i 6 gick vi ner mot busstationen igen och mötte Sofie<3 Sen gick vi till Valentino och åt mat där, sen satt vi kvar länge och pratade. Haha jag fick ett skrattanfall så jag nästan var nära på att kräkas kunde inte andas och fick så sjukt ont i magen p.g.a min träningsvärk xD Sen vid halv 8 tog vi bussen mot Lödde hem till mig. Framme 10 i 8 men sen var Emma tvungen att åka hem så hon tog bussen kvart över 8. Sofie och jag gick hem till mig och kollade på när Kenza var med i vakna med thevoice imorse. Sen spelade vi guitar hero och jag har kommit upp till hard nu haha det ni! Sofie åkte hem vid halv 10.

Nu ligger jag har i sängen och skakar och mår skit! Ska läsa i min bok och sova nu.
Hoppas ert liv går bättre än vad mitt liv känns just nu..

Kommentarer
Postat av: Sofie

jag älskar dig snygging!<3

2009-02-05 @ 15:10:43
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0