talang 2009

Pappa och jag missade nästan det mesta av talang nu när det var på Lödde Centrum men vi såg finalisterna. Dom flesta var riktigt bra! En kille som var kanske i min ålder som dansade nån cool dans, blev sugen att börja på min streetdance igen. Men det var en 40+ kille med jättestort affro som bara stod rakt upp och ner och joddlade och sjöng nån 20-tals låt? haha alla skrattade, tyckte synd om honom men pappa sa att han har nog nån skruv lös någonstans.
Ikväll ska jag inte göra ett skit! Fy vad nere jag är. Sitta helt själv en lördagkväll och glo?
Får väl plugga lite på mitt engelskaprov som jag har på onsdag, och sen kolla melodifestivalen.
Det ska även komma gäster hit, dom har barn som är 11 och 9 år så det kanske inte är så jättekul att sitta och leka med barbie med dom? Inte för att jag tror dom gör det men sjunger dom singstar så är jag lätt med! haha
Nu sitter jag och myser med min lilla älskling;

Gammal bild men den enda jag har.
Nu ska jag göra något, kanske städa lite så jag får pengar ifall jag ska till Nova Lund med Sofie imorgon :)

Hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0