sovmorgon? yeah right

Tror ni inte att jag vaknar klockan 8 idag och verkligen inte klarar av att somna om? Igår var jag trött så jag höll på att dö och tänkte bara "gud vad skönt men helg, imorgon ska jag sova ut läääänge!" men nej så blev det inte. Kollade på Bring it on när jag vaknade och sen ringde älskling. Ska ta bussen 5 över 2 och då sitter han på den bussen, sen ska vi in till lund och fika och åka skridskor. Efter det åker vi bussen hem, jag hämtar mina väskor och älskling åker hem till sig och sen blir jag körd dit och ska sova där :) Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och städa mitt rum, sen får jag göra mig iordning och vänta på att jag ska ner till busshällsplatsen.
Skriver när jag kommer hem från Lund igen ifall jag hinner!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0