SNABBT INLÄGG

Får bli ett snabbt och kort inlägg för klockan är kvart över 10. Skulle sovit för längesen! Imorgon ska jag upp 5 och ta bussen 5 över 6 för att jag ska vara med och öppna förskolan halv 7. Orkar absolut inte!
Fick sluta 10 över 12 idag så jag gick ner till bussen, eftersom att jag inte hade ätit på förskolan så darrade jag så mycket jag var hungrig. Behövde lite socker så var tvungen att gå in på hemköp och köpa kinapuffar. Tog bussen hem halv 1 och gjorde omelett när jag kom hem. Vid halv 2 tiden somnade jag eftersom jag hade/har jätte ont i huvet och mår inte 100. Vaknade igen vid lite i 4 och cyklade ner till Center Syd med Ida. Köpte det sista till älsklings present och köpte även present till mamma och pappa nu till alla hjärtans dag. Sen fikade Ida och jag. Efter det åkte vi hem, när vi kom hem byte Ida om till ridkläder sen lämnade vi henne vid stallet och jag, mamma, pappa och Linus åkte till IKEA. Köpte TV-bord, sänglampa till Linus, skrivbords-stol till Ida och sänglampa och en ram där man kan sätta in 3 foton till mitt rum. Sen åkte vi hem.
Nu ska jag sova, håll tummarna för mig att jag kommer upp klockan 5 imorgon är inte så säker på det.

Sov gott

Kommentarer
Postat av: Sofie

fin din blogg blev nu snygging:D<3<3

2009-02-10 @ 18:35:54
URL: http://sofieeeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0