övningskörning

Igentligen har inte denna dagen varit bra. Vårat schema på fredagar är 9.50-14.50 med fritidskunskap på morgonen och sen datakunskap. Men eftersom vi börjar kvart i 10 på onsdagar så sa vår mattelärare igår som vi också har i data att vi kan flytta den lektionen till onsdagen. Sen kom Lasse som vi har i fritid och sa att vi kan börja 9 och sluta 20 över 11. Alla var överlyckliga att få sluta så tidigt på en fredag! Men nu idag kommer matteläraren och säger att det blir inte så för någons mamma i klassen har ringt och klagat till rektorn? Fy vad sura vi blev! Liksom vill inte den eleven ha schemat på dom tiderna så får man ju öppna munnen och säga något istället för att gå hem till sin mamma?
Nu ska jag inte klaga. Måste bara säga att jag blev sur på min buss också som var 10 minuter försenad. När jag kom hem åt vi mat och sen följde jag med pappa och Ida till stallet för att vi skulle lämna henne. När vi hade gjort det fick jag testa att köra bilen på en lång grusväg. Det var skitkul! Gick faktiskt bra ändå för att vara första gången också.
När pappa och jag kom hem åkte mamma med mig till center syd, köpte ny fundation och skulle kolla på ett par jeans men dom var helt slut och kom in vecka 12 igen. Hallå dom har precis kommit in?
Ligger i sängen nu, har sovmorgon imorgon så kan gå upp 20 i 8. Efter skolan förljer Sofie med mig hem och äter och sen ska vi gå hem till Filip där min lilla älskling också är och kolla på film tillsammans med dom. Sen sover Erik här.
Nu ska jag sova, skriver kanske på morgonen imorgon.

Sweet dreams!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0