kul dag!

Det var kul att få träffa Emma och Sofie, känns som om det var ett tag sen bara vi 3 träffades. Först gick vi runt på Center Syd, har hittat massa saker jag måste köpa! Det enda jobbiga är att jag inte har några pengar just nu. Efter det åkte vi hem till mig och pratade och lite sånt. Skulle fråga mamma fall dom kunde äta här men mamma sa att dom redan hade ätit så vi gick till pizzerian vid 7 tiden och satt där till 8 då dom tog bussen hem. Tack för idag tjejer! <3

Nu ligger jag i sängen och vilar, är förkyld! Ska snart sätta på nån film och sen sova. Skriver imorgon!
Hade bra!

   
Rosa eller blå? Både den blåa och den vita klänningen kom in igen på hemsidan, men nu är dom borta igen? Lotta mejlade till dom och dom svarade att dom får in den igen i mars så får vänta tills då och beställa den :)

Kommentarer
Postat av: EmmaAndersson

BLÅ! :D<3

2009-02-16 @ 21:33:39
URL: http://thaamini.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Det blir den blåa Emma :D fast får beställa hem den i mars <3

2009-02-16 @ 23:26:24
URL: http://ndanielsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0