hemskt

Louise skickade denna här till mig på msn, detta är en låt som Jill Johnson sjunger om en flicka som heter Nathalie (läskigt) som var på en fest när hennes exkille dyker upp. Hon ska ha hoppat in i samma bil som honom och har aldrig mer kommit tillbaka. Tror det var 2 veckor senare som exkillen erkännde att han hade mördat Nathalie. Lyssna på texten den är hemsk tycker jag. Men Sofie har lugnat mig, detta hände i Sundsvall som ligger typ vid Stockholm. Jag som har MVG i geografi trodde att det låg i skåne haha.
Nu ligger jag i sängen, ska sova när jag har skrivit klart detta. På lördag ska jag och älskling åka till Lund där vi ska möta Kristoffer, Eriks kompis och Emmy  Kristoffers tjej. Vi ska åka skridskor tillsammans med dom så ni får hålla tummarna att jag kommer hem utan några bryta ben eller skador! Sist jag åkte i en ishall så var jag nära på att bryta svanskotan/ryggen, usch vad hemskt det var!
Nu har jag inget mer att berätta, vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Louise

Denna låten är bara så hemsk! :(

2009-02-11 @ 18:29:07
URL: http://luucylouise.blogg.se/
Postat av: Anonym

Denna låten är bara så hemsk!! :(

2009-02-11 @ 18:30:06
URL: http://luucylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0